מר מכירות, לקוחות יכולים להיות באמת מגעילים, האם יש משהו שאני יכול לעשות ?

מר מכירות שלום.

לפעמים אני מרגישה שלקוח אחד או יותר עשויים להיות באמת סוג של מועקה. אני מדברת על מצבים שבהם הלקוחות מתנהגים כאילו שמגיע להם הכול והרי גם הם וגם אני יודעים שזה שהם לקוחות לא באמת מותר להם הכול.  אני רוצה לתת לך דוגמא: לקוחות שלא מגיעים בזמן לפגישות או

שמתחילים את הפגישה באיחור בוטה. לקוחות שממשיכים לנהל את העסקים שלהם תוך כדי שיחת המכירה מולי - כאילו אני אוויר. לקוחות שמדברים בבוטות, שקוטעים אותי תוך כדי שאני מסבירה דבר-מה והכי גרוע? לקוחות שבסוף השיחה נותנים לי את ההרגשה כאילו אני לא שם. הלקוחות הללו מסיימים את הישחה במילים כמו: "שמעתי מה שיש לך לומר, כשיהיה לי משהו לחדש או להשחיב לך על ההצעה שלך אני אדע איך למצוא אותך"...  לפעמים זה גורם לי כאשת מכירות שבאמת אוהבת את מקצוע המכירות לרצות ולבעוט בלקוח, ממש ככה, לבעוט בו. לחילופין אני מנסה לחשוב שאולי כדאי להחזיר לו בשפה שהוא מבין: בזלזול, בבוטות , בהתנשאות  אני חושבת שאולי בדרך הזו הוא ידע להעריך אותי ושהעסקים יהיו טובים יותר.

מר מכירות משיב

שואלת יקרה,  את מכירה את המילים "זה לא אישי" ? אני חשב

 

 
האתר הרשמי של מר מכירות, Powered by Joomla!; Joomla templates by SG | RTL Version by Jetserver | אחסון אתרים