מר מכירות, מי אתה ?

מר מכירות הוא תיאור של אדם העוסק במכירות מתוך אוטנטיות ואהבה למקצוע.

בכל השנים בהן אני עוסק במכירות על בסיס כמעט יום-יומי, לא יכולתי שלא לשים לב שהעולם נחלק בגדול לאילו ששונאים מכירות וחלק שעושים זאת לפרנסתם.

אני לא יכולתי לדמיין את העולם שלנו ללא 'מר מכירות' אבל לצערי אני שומע כל הזמן אנשים שמספרים לי שמכירות "זה פשוט מרתיע אותם".   'מר מכירות' הוא כינוי למי שעוסק כאמור במכירות לפרנסתו וכפי שאני וגם אתם יכולים לראות זאת העולם אינו הופך לפחות מכירתי מיום ליום אלא דווקא להיפך.  'מר מכירות' כפי שהוא נמצא איפה שלא נלך: זה מתחיל באוטובוסים וברכבות שלוקחים אותנו ממקום למקום, ממשיך למסעדות או למזנוני האוכל המהיר שבהם אנו מבלים באכילה ובשתיה ומסתיים במאבק על השאלה: "איזו אבן תעדיף לקנות ליקירך כמציבה" זה נשמע איום אבל זה נכון: מילדות ועד מוות מכירות מלוות אותנו כקללה-ברכה  שאין ממנה מנוס.

אז תעשו לי טובה: מכירות היא לא מילה גסה ועדיף לדעת למכור מלא לדעת למכור, חוצמזה, מי אמר שמכירות היא מילה המתארת רק את אותה פעולה שבה מחליפים סחורה מול כסף (או שווה ערך) ?  גם בני זוג המחליטים לצאת מהבית למקום כזה או אחר הופכים לכמה רגעים ל... אנשי מכירות: "אני חושב יקירתי" הוא אומר לה, "אני חושב שנהנה יותר מבילוי במקום רועש והמוני לאחר המסעדה הרומנטית, הסרט  והטיול למוזיאון"... "ואני חושבת יקירי שים , גלים, רומנטיקה של שקיעה יטיב עימנו, אז מה אתה אומר יקירי"?

'מר מכירות' אינו מתיימר ללמד איש דברים שלא ניסה בעצמו ולכן ההצהרות כמו גם תפיסת העולם נשענים על ניסיון רב ומפגשים עם אנשים רבים מכל קצווי התעשיה בישראל: תעשיית השירותים, תעשיית ההי-טק, תעשיית היצור, תעשיית השיווק, תעשיית המכירות ועוד ועוד.

מר מכירות הוא הביטוי התמים והנכון ביותר לתאר את העולם החומרני שבו אנו חיים ואת האפשרויות הגלומות בכל אחד ואחת מעימנו להציח יותר.  בענין זה אנשי המכירות הם האנשים שמייצרים  את מחזור הכספים הגדול שמניע את המפעלים, חברות התכנון, חברות השיווק, חברות השירות בכל העולם, מתוך כך אנשיהמכירות הם אילו אשר מרוויחים ובצדק את סכומי הכסף הגדול ביותר.

אחת השאלות שעולה כמעט מכל מקום אליו אני ניגש כ 'מר מכירות' וגם עולה בלא מעט שאלות ותשובות שאני נשאל כ 'מר מכירות' היא האם ניתן להיות איש מכירות ישר? השאלה (המקוממת לדעתי) אך המובנת מקבלת התייחסות רצינית בעיני. כשחושבים כיום על מקורות המידע והידע: אינטשרנט, תקשורת, שיווק מפה-לאוזן ועוד ניתן להבין כי לא ניתן להיות שקרן ולהצליח. אסטרטגיה שקרית בעידן התקשורת המודרנית פשוט לא תצלח.  במקום זאת אני מעדיף לראות במכירות סוג של שליחות, של הסברה ושל סיפוק צרכי לקוח וכמובן מקצוע מכובד.


 

רוני קלטר, הוא מר מכירות הישראלי, עוסק בעולם המכירות מזה 23 שנים.  הן במכירות כמעט על בסיס יומי.  

רוני קלטר הוא מר מכירות הישראלי הינו יזם ובעל מספר פעילויות:

Money-Maker עוסקת בגיוס, מיון, ליווי, הדרכה של אנשי מכירות ושל נותני שירות.   

Back-Office עוסקת בגיוס של אנשי אדמיניסצטרציה.

Mr-Sales עוסקת בשבחת מערכי מכירות כולל הדרכת מכירות בכל הרמות: ממפגשים 'אחד-על-אחד' ועד למפגשים קבוצתיים גדולים.

 
האתר הרשמי של מר מכירות, Powered by Joomla!; Joomla templates by SG | RTL Version by Jetserver | אחסון אתרים