מר מכירות מסביר מדוע כדאי לקרוא סיפורים
מאת Administrator   

 

 

מאמר זה מבקש לחשוף אתכם הקוראים הנאמנים, הלקוחות, המועמדים וכן עכל מי שהגיע במקרה או שלא במקרה לעמוד הזה.

 

כ "מר מכירות" אני מנסה להעביר את המסרים שאותם אני רואה לנכון בצורה שתמשוך את קהל הלקוחות ותגרום להם לשב ולקרוא את שיש לי לומר.

 

כ "מר מכירות" אני אספן מידע אובססיבי ואוהב לקרוא כמעט על כל נושא שאפשר לקרוא עליו ומתפלא בכל פעם מחדש לגלות שחלק מן הכותבים המכובדים לא הבינו דבר אחד שהוא חשוב לפני הכול:  עשו שהקורא ירצה לקרוא את שיש לכם לומר לו.  בלא מעט מן המקרים הלכו לטעמי הכותבים רחוק מידי ולא בדיוק בכיוון הנכון וכתבו נכון אלא שהכתיבה המליצית מידי , ההתפלספות וההתפלמסות איפה שאין צורך כמו גם כתיבה שהיא חד-גונית ולא ממש מעניינת הפכה בהרבה מאוד מן המקרים הללו את הכותב לכותב "בלתי קריא" ובמקום שהמסר יועבר הפך הכותב לסוג של כותב סיפורת או שירה או נובלה, הכל - אך לא כותב עסקי - כזה, שכאמור - צריך ורוצה להעביר מסר מסויים.

 

כ "מר מכירות" המבקש להעביר מסרים ברורים מאוד, עלי לזכור זאת כל פעם מחדש. שלעצמי אני מעדיף בפירוש  כתיבה בגובה העיניים עם נטיה לכתיבה צבעונית ומחוץ לקופסא.  השימוש בסיפורים מזכיר לי את עצמי כילד במשפחה בעלת שורשים דתיים שנחשף ל "משלי המגיד מדובנא" שהיה אדם אשר ניסה להעביר את המסרים הדתיים הערכיים בצורה של משל ונמשל, לדידי מה שטוב לנושאים ההם טוב ונכון לכל נושא: "עניין " ו "חידוש" ללא נגיעה לשני דברים הללו איני רואה הצדקה בהשקעת זמן בקריאה ולימוד של עניין חדש.

 

לחצו כאן על מנת לקרוא סיפורים עסקיים


 

 

אם אתם רוצים לדבר אתי בין אם אתם מעסיקים המחפשים עובדים ובין אם אתם מועסקים המחפשים עבודה - אתם מוזמנים להשאיר לי את הפרטים שלכם ואני מבטיח לחזור בהקדם.

 

שלכם כתמיד,

רוני קלטר

מר מכירות


מר מכירות, אני מעוניין לקבל עוד פרטים
שם מלא (*)
Please type your full name.
דואר אלקטרוני (*)
Invalid email address.
סטטוס (*)
Please tell us how big is your company.
הייתי שמח לקבל עוד מידע בתחום
Invalid Input
  

 

 

 

 

 

 

 
האתר הרשמי של מר מכירות, Powered by Joomla!; Joomla templates by SG | RTL Version by Jetserver | אחסון אתרים